SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Kluba aidiyyatı olmayan söhbətlər

Moderators: sakit Ali, KiPLiot, Nigar_Yasinova

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby KiPLiot » 24 Apr 2010, 15:41

TURANLI wrote:Oy da Nigar supper.! Elə bilirdim bu mahnını ölkədə bircə mən tanıyıram:)Ammaklipin görmək istərdim deyəsən nəsə qumar oynuyurlar.


Səndəki bu təvazökarlıq olmasın da. Nəttər olur elə hər şeyi "Bircə sən tanıyırsan". Bəs mən? :lol:
Mors Certa, Vita Incerta!

Tərcüməsi:Ölüm qaçılmazdır, həyat qeyri-müəyyən.
User avatar
KiPLiot
Birinci dərəcəli kapitan
 
Posts: 1951
Joined: 01 Jun 2006, 18:26
Location: Nowhereland

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Nigar_Yasinova » 24 Apr 2010, 23:53

TURANLI wrote:Oy da Nigar supper.! Elə bilirdim bu mahnını ölkədə bircə mən tanıyıram:)Ammaklipin görmək istərdim deyəsən nəsə qumar oynuyurlar.


Yox, mence cox adam taniyir bu mahnini )))

Internetin suretlidirse, bu linkde baxa bilersen klipine. Amma burda qumar gormedim men ))))

http://www.youtube.com/watch?v=92cwKCU8 ... re=related
User avatar
Nigar_Yasinova
Vitse-Admiral
 
Posts: 2500
Joined: 20 May 2006, 22:53
Location: Baki

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby KiPLiot » 24 Apr 2010, 23:57

Nigar_Kerimova wrote:
TURANLI wrote:Oy da Nigar supper.! Elə bilirdim bu mahnını ölkədə bircə mən tanıyıram:)Ammaklipin görmək istərdim deyəsən nəsə qumar oynuyurlar.


Yox, mence cox adam taniyir bu mahnini )))

Internetin suretlidirse, bu linkde baxa bilersen klipine. Amma burda qumar gormedim men ))))

http://www.youtube.com/watch?v=92cwKCU8 ... re=related


Money, money-nin klipi ile sehv salir. Olan sheydi))
Mors Certa, Vita Incerta!

Tərcüməsi:Ölüm qaçılmazdır, həyat qeyri-müəyyən.
User avatar
KiPLiot
Birinci dərəcəli kapitan
 
Posts: 1951
Joined: 01 Jun 2006, 18:26
Location: Nowhereland

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby KiPLiot » 28 Apr 2010, 23:01

The Bee Gees - Guilty

Shadows falling , baby , we stand alone
Out on the street anybody you meet got a heartache of their own
Make it a crime to be lonely or sad
You got a reason for livin'
You battle on with the love you're livin' on
You gotta be mine
We take it away
It's gotta be night and day
Just a matter of time

And we got nothing to be guilty of
Our love will climb any mountain near or far , we are
And we never let it end
We are devotion
And we got nothing to be sorry for
Our love is one in a million
Eyes can see that we got a highway to the sky
Don't wanna hear your goodbye

Pulse's racing , darling
How grand we are
Little by little we meet in the middle
There's danger in the dark
Make it a crime to be out in the cold
You got a reason for livin'
You battle on with the love you're buildin' on
You gotta be mine
We take it away
It's gotta be night and day
Just a matter of time

And we got nothing to be guilty of
Our love will climb any mountain near or far , we are
And we never let it end
We are devotion
And we got nothing to be sorry for
Our love is one in a million
Eyes can see that we got a highway to the sky
Don't wanna hear your goodbye
Don't wanna hear your


And we got nothing to be guilty of
Our love will climb any mountain near or far , we are
And we never let it end
We are devotion
And we got nothing to be sorry for
Our love is one in a million
Eyes can see that we got a highway to the sky
Don't wanna hear your goodbye
Don't wanna hear your

And we got nothing to be guilty of ( fade )
Mors Certa, Vita Incerta!

Tərcüməsi:Ölüm qaçılmazdır, həyat qeyri-müəyyən.
User avatar
KiPLiot
Birinci dərəcəli kapitan
 
Posts: 1951
Joined: 01 Jun 2006, 18:26
Location: Nowhereland

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Elsamir » 10 Sep 2010, 14:30

ümid edirem bu klipi görməmişdiniz: http://www.youtube.com/watch?v=6RyWgbgiKAo
Elsamir
Dənizçi
 
Posts: 19
Joined: 29 Jan 2010, 19:44

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby KiPLiot » 13 Sep 2010, 10:41

Elsamir wrote:ümid edirem bu klipi görməmişdiniz: http://www.youtube.com/watch?v=6RyWgbgiKAo


Bu klipi ANS 15 ildir efire verir)) Belke daha da cox.
Mors Certa, Vita Incerta!

Tərcüməsi:Ölüm qaçılmazdır, həyat qeyri-müəyyən.
User avatar
KiPLiot
Birinci dərəcəli kapitan
 
Posts: 1951
Joined: 01 Jun 2006, 18:26
Location: Nowhereland

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Kati » 02 Nov 2010, 00:19

Artiq 3 heftedi dinlediyim ve her dinleyerken kefimi acan mahni ;)

Blaxy Girls - If u feel my love

If you feel my love
Can you hear my thoughts
Can you feel everything
And if you hear my thoughts
Can you feed my soul
Can you save it too

You're not the one that I need
To stay high on my feet
Don't need you to succeed
Can you feel that hate that runs to you
Can you feel it too

Chorus:
If you wanna lie to me
You must change the file
Play your games
Be with your jerks
It will be just fine
If you'll ever see yourself
Just the way you are
Don't come back and cry for me
'Cause you've gone too far

If you wanna lie to me
You must change the file
Play your games
Be with your jerks
It will be just fine
If you'll ever see yourself
Just the way you are
Don't come back and cry for me
'Cause you've gone too far

If you wanna be with me
If you wanna be with me
If you wanna be with me
Baby...
You must be the way I want
You must be the way I want
You must be the way I want
Baby...

If you wanna be with me
If you wanna be with me
If you wanna be with me
Baby...
You must be the way I want
You must be the way I want
You must be the way I want
Baby...
Мне наплевать что вы думаете обо мне. Вот я о вас вообще не думаю!
Я АНГЕЛ в этом мире странном...
Я ДЬЯВОЛ-так меня назвали...
Я разгоню волну тумана, увижу голубые дали,
Я ДЬЯВОЛ с грустными глазами,
Я АНГЕЛ в крыльях цвета сажи...
User avatar
Kati
Dənizçi
 
Posts: 87
Joined: 03 Nov 2009, 22:53
Location: Baki ALLİANCE

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Kati » 26 Dec 2010, 16:46

The Rasmus-Open my eyes

Fear is like a tree
That grows inside of me silently
And you could be my blood
And be a part of me secretly

I've lost a war
I've lost a fight
I've killed a man
Wasted a life

Open my eyes, let me see you
And blow this blinding darkness away
Open my eyes, let me find you
Give me a sign

Hate is like a ghost
That lives inside of me, I plead
For you to be my guide
To be a feeder of my need

Take the world and fold me in
Free the soul behind the sin
The endless dark will be the death of my senses

Take my heart and hold it in
Kill the beast under my skin
The endless dark will be the death of my senses

(Open my eyes...)
Open my eyes, let me see you
And blow this blinding darkness away
Open my eyes...
Open my eyes, let me see you
And blow this blinding darkness away
Open my eyes

Give me a sign...
Мне наплевать что вы думаете обо мне. Вот я о вас вообще не думаю!
Я АНГЕЛ в этом мире странном...
Я ДЬЯВОЛ-так меня назвали...
Я разгоню волну тумана, увижу голубые дали,
Я ДЬЯВОЛ с грустными глазами,
Я АНГЕЛ в крыльях цвета сажи...
User avatar
Kati
Dənizçi
 
Posts: 87
Joined: 03 Nov 2009, 22:53
Location: Baki ALLİANCE

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Kati » 31 Jan 2011, 22:56

GRIPIN - SEN GIDIYORSUN...

Gidiyor ellerin, gidiyor sesin, gidiyor nefesim
Ama hepsinden önce sen gidiyorsun

Gidiyor yarınım, gidiyor evvelim, yaşamım sebebim gidiyor
Ama hepsinden önce sen gidiyorsun

Kalıyor yastığıma sinmiş kokun
Kalıyor sevişmelerimizin son şahidi
Sen gidiyorsun

Gitmek tüm kalanları yanında götürmekmiş
Ben bilmem, sen bilirsin elbet
Sen gidiyorsun

Dur! Dur! Gitme bir bakış borcun var bana son gidişinden

Vur, kır, parçala sen kazan bu aşkı ama
Bırak benim olsun harcanacak son kurşunlar
Sen yaz, sen oyna kalan tüm perdeleri ama
Bırak benim olsun bize dair bütün alkışlar
Мне наплевать что вы думаете обо мне. Вот я о вас вообще не думаю!
Я АНГЕЛ в этом мире странном...
Я ДЬЯВОЛ-так меня назвали...
Я разгоню волну тумана, увижу голубые дали,
Я ДЬЯВОЛ с грустными глазами,
Я АНГЕЛ в крыльях цвета сажи...
User avatar
Kati
Dənizçi
 
Posts: 87
Joined: 03 Nov 2009, 22:53
Location: Baki ALLİANCE

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Revolvers » 15 Apr 2011, 11:36

yeah
Yeah I'm out that Brooklyn.
Now I'm down in Tribeca.
Right next to DeNiro
But I'll be hood forever
I'm the new Sinatra
And since I made it here
I can make it anywhere
(Yeah they love me everywhere)
I used to cop in Harlem
All of my Dominicanos (Hey yo)
Right there off of Broadway
Brought me back to that McDonalds
Took it to my stash spot
560 State Street
Catch me in the kitchen like Simmons whipping Pastry
Cruising down 8th street
Off-white Lexus
Driving so slow
(but BK, it's from Texas!!)
Me I'm out that BedStuy
Home of that boy Biggie
now I live on Billboard
and I brought my boys with me
Say what up to Ta-ta
Still sipping Mai Tais
Sitting courtside
Knicks and Nets give me high-5
N**ga, I be Spiked out
I could trip a referee
...tell by my attitude that I'm MOST DEFINITELY FROM...

[Alicia Keys]
New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York


[Jay-Z]
I made you hot n-gga,
Catch me at the X with OG at a Yankee game,
sh-t I made the Yankee hat more famous than a Yankee can,
you should know I bleed Blue, but I ain't a crip tho,
but I got a gang of n-ggas walking with my clique though,
welcome to the melting pot,
corners where we selling rocks,
Afrika bambaataa sh-t,
home of the hip hop,
yellow cab, gypsy cab, dollar cab, holla back,
for foreigners it ain't fitted act like they forgot how to act,
8 million stories out there and they're naked,
city it's a pity half of y’all won’t make it,
me I gotta plug a special and I got it made,
If Jeezy's payin LeBron, I’m paying Dwayne Wade,
3 dice cee-lo
3 card marley,
Labor Day parade, rest in peace Bob Marley,
Statue of Liberty, long live the World Trade,
long live the king yo,
I’m from the Empire State thats…

[Alicia Keys]
In New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York

Welcome to the bright light..

[Jay-Z]
Lights is blinding,
girls need blinders
so they can step out of bounds quick,
the side lines is blind with casualties,
who sip the lite casually, then gradually become worse,
don’t bite the apple Eve,
caught up in the in crowd,
now you're in-style,
and in the winter gets cold en vogue with your skin out,
the city of sin is a pity on a whim.
good girls gone bad, the city's filled with them,
Mommy took a bus trip and now she got her bust out,
everybody ride her, just like a bus route,
Hail Mary to the city your a Virgin,
and Jesus can’t save you life starts when the church ends,
came here for school, graduated to the high life,
ball players, rap stars, addicted to the limelight,
MDMA got you feeling like a champion,
the city never sleeps better slip you a Ambien

[Alicia Keys]
New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York

[Alicia Keys]
One hand in the air for the big city,
Street lights, big dreams all looking pretty,
no place in the World that can compare,
Put your lighters in the air, everybody say yeaaahh
come on, come,
yeah,

[Alicia Keys]
New York!!!!
Concrete jungle where dreams are made of,
There's nothing you can’t do,
Now you're in New York!!!
These streets will make you feel brand new,
the lights will inspire you,
Let's hear it for New York, New York, New York
User avatar
Revolvers
Üçüncü dərəcəli kapitan
 
Posts: 846
Joined: 21 May 2006, 01:08
Location: CAN BAKU CAN RODNOY

Re: SEVDİYİNİZ MAHNILARIN SÖZLƏRİ

Postby Turan_Mücahidi » 19 May 2011, 19:17

Barış Manço - Ride On Miranda

Wanna tell you a story all of you should hear
Abouth the man thought he conquered fear
Ride on miranda, got no time to cry
Ride if you dont want to see him die
Ride on miranda got no time to cry
Ride if you dont want to see him die
Ride he left his home thought he could win
He played a game some might call sin
Ride on miranda got no time to cry
Ride if you dont want to see him die
Ride on ride on ride on miranda
Ride on miranda got no time to cry
Ride on ride on ride on miranda
Ride on miranda got no time to cry
Ride on ride on ride on miranda
Ride on miranda got no time to cry
But no one can ride faster then fate
She reach to her man two shoots too late
Ride on miranda got no time to cry
Ride if you dont want to see him die
Ride on miranda got no time to cry
Ride if you dont want to see him die
Ride on ride on ride on miranda
Ride on miranda got no time to cry
Ride on ride on ride on miranda
Ride on miranda got no time to cry
User avatar
Turan_Mücahidi
Miçman
 
Posts: 101
Joined: 25 Jan 2010, 21:30

Previous

Return to Sarı səhifələr

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron